SHIMANO TWIN POWER FD 4000 PG

Numer produktu: TP4000PGFD

1 899,00 zł
  • Producent: SHIMANO
  • Dostępność: 0 sztuk
Złóż zamówienie w ciągu 04h 09m 43s A Twoją przesyłkę nadamy w dniu dzisiejszym
Wysyłka

Przy zamówieniu powyżej 350zł paczkomat inpost 24/7 za darmo!

Masz jakieś pytania? Zadzwoń lub napisz email!

SHIMANO TWIN POWER FD 4000 PG

Kołowrotki SHIMANO TWIN POWER posiadają już blisko 30-to letnią historię i zawsze charakteryzowały się perfekcyjną jakością wykonania , niezawodnością oraz płynnością pracy. Najnowszy Twin Power FD charakteryzuje się właśnie takim cechami i posiada niemal wszystkie rozwiązania użyte jak we flagowej Stelli FJ choć jest znacznie od niej tańszy.

DYSTRYBUCJA SHIMANO POLSKA

Technologie użyte w tym kołowrotku:

  • Hagane Gear
  • Micromodule II
  • X Ship
  • Hagane Body
  • X Protect
  • Silent Drive
  • G Free Body
  • ARC  Spool
  • Long Stroke Spool
  • EI Surface Treatment
  • Rigid Support Drag
  • S ARB
TP4000PGFD

Komentarze

Napisz swoją opinię

SHIMANO TWIN POWER FD 4000 PG

Napisz swoją opinię

Specyfikacja

  • Pojemność szpuli głównej (mm-m):PE2,0 - 150m
  • Waga: 260 g
  • Przełożenie: (Gear Ratio 1)  4,4 : 1
  • Rozmiar szpuli: 4000PG
  • Nawój: 72 [cm]
  • Ilość łożysk: 9 S A-RB + 1
  • Szpula zapasowa: brak
  • Max. siła hamowania (kg): 11
  • Made in Japan

Recenzja produktu

Praca kołowrotka to bajka – we wnętrzu zamknięto napęd oparty na zębatkach mikromodułowych, znanych z Shimano Stella FJ czy kultowego Shimano Stradic FL. Przekłada się to bezpośrednio na płynną i bardzo cichą pracę, niespotykaną u innych producentów nawet w tym segmencie cenowym.

Shimano Twin Power FD to kołowrotek zaprojektowany do znoszenia przeciążeń. Obudowa została wykonana w całości z odkutego na zimno aluminium (nie licząc pokrywki bocznej korpusu z węgla Ci4+). Sprawia to, że kołowrotek jest bardzo sztywny i nawet przy dużych przeciążeniach nie czujemy, żeby odkształcał się w dłoniach. Co bardzo ważne, również rotor został wykonany z aluminium. Warto dodać, że poprzednim modelu Twin Power 15’ mieliśmy do czynienia z kompozytowym rotorem. Różnica jest taka, że nowy, metalowy rotor zachowuje większą sztywność i nie odkształca się. W zasadzie pełni rolę bufora, który w pierwszej kolejności przyjmuje na siebie przeciążenia chroniąc tym samym elementy napędowe. W naszej opinii jest to element, który przełoży się na żywotność kołowrotka. Szczególnie, jeśli łowicie na grubo lub często zdarza się wam większa ryba na drugim końcu zestawu.

Szczegółowy test kołowrotka oraz opis technologi w nim użytych, dostępny na naszej stronie 

KLIKNIJ W LINK -> TWIN POWER FD